vit snodd

Hey.
Det var en dag som jag tänkte skriva ett inlägg, men det gick inte så bra så jag skrev inte. Haha.
Jag skriver lite nu istället:

Jo, en dag så satt jag på min musikgunga heeeela dagen, sen snattade jag hallon. Hihi. Ja, jag har mest suttit här, och på gungan. Och ja inget mer. Jo, tagit massa kort+ vi har fått en systemkamera nu! :) Igår var jag med moa, vi gungade, snattade hallon, rödaochsvarta småbär. Tog kort, spelade in video och lite sånt. (förlåt om jag skriver slarvigt men ORKA DETALJER!)

Ja jag och moa har världens bästa present till adi som fyller år idag: En hel dag med oss med bl.a pizza och bio. Och vi bjuder på allt :).
Ja idag fyller adi åt ju! 12 år! GRATTIS! Vi får se hur kvällen blev, skriver mer sen men nu MÅSTE jag hitta en vit snodd :)Bay.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är UTMANAD ! :D

2008-07-13 @ 23:05:41
URL: http://wikstroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0