-


Morgon vaknade precis och hamnade här, igen, som vanligt. Tror faktiskt att jag ska städa lite i rummet nu. Ser för jävligt ut... Ska nog klicka in på rixfm I think då har man iallafall musik medans man städar. Idag blir det också pappa. Vi ska väl grilla eller nåt sånt. Skriver nog senare men nu måste jag städa. pusshejs. '

18:58

Hejsan hoppsan!

Ja nu är jag här igen med ett nytt inlägg! Nyss ätit mat med paps hos paps. Grillat!(y) gott. Det ösregnade nyss, but we were in. Ja de dära med städningen var en flobb, det var bara mamma som städade, hihi. MÅSTE städa imon, eller iallafall på tisdagen. Ja jag åkte iallafall med pappa och handlade sen efter klockan 12.  Vi köpade det vi skulle och åkte hem. Sen var jag me moa ebba å julia. Kulish. Sen gick dom hem, jag väntade medan pappa grillade, vi spelade lite fotboll. Sen så åt vi och kollade på America got talent. Har tagit mycke kort idag, men har tyvärr ingen usb kabel med mig till paps så det blir bilder imon. Nu så ska jag ta och sluta skriva, Jum-Jum ligger bredvid mig på en stol och sover, så söt.

+ idag när jag hoppade studdsmatta kom jag konstigt med ryggen så har piss ont. Men det är bättre.
Ja, hej då då! :) pusshej
(skrivet 21 juni, inlägg 17) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0