övernattning med bells

Inlägg 13:


Dagen började g´ött. Vaknade gjorde mig i ordning ringde till moa, och hon kom hit. vi trökade lite och så(höhö) klockan halv två åkte jag och mamma iväg, med moa också. Mamma och jag skulle vara barnvakt, moa skulle hem och äta. Vi var väl barnvakt sen så kom moa också. Vi spelade fotboll och lite sånt. SEn skulle vi hem, jag å moa skulle bada. Mamma och Ofelia(systerdotter) åkte hem. Ofelia skulle sova här. JAg å moa åkte upp till pappa, hoppade, blåste bubbelz, sen åkte vi den långa vägen till matsbo. Inte så mycket folk där men det gick bra iallafall, skönt de! Vi badade ett tag sen skulle vi(JAG) hem. Jag åkte till pappa och fick åka bil hem. Ofelia var här då, dom hade precis ätit. Vi tittade på tv och busade. jätte kul faktiskt. Sen gjorde vi inte så mycket mer! :)

Inlägg 14:

Vaknade tidigt, ofelia väckte oss alla! Tidig morgon vana säger jag! Vi gick väl upp och Ofelia och mamma gjorde muffins, jag läste, sen kollade vi på hejhejsommar. Sen så åt vi muffins, när dom väl var klara, ofelia tjatade om allt. Som vanligt(;. Nej sen så kom cornelia och diana, vi gick ner i sveaparken å lekte lite. Tog kort of sure. SEn gick vi hem och cornelia åkte iväg me diana, dom skulle kolla hennes finger, hon har nån allergi. Mamma och ofelia och jag gick ut på gården och spelade fotboll, det stod inte på förnän cornelia var tillbaka.

Vi spelade lite mer, sen hämtade vi lite glass mums! sen åkte dom väl och jag har inte gjort något speciellt. pappa var förbi nyss ett tag. men han åkte igen:). GISSA vad jag ska göra nu!? EM! EM! EM! EM! HEJA SVERIGE! Vi ses!

Allt skrivet (18/6)
BAJ! ♥
 P.S har världens roligaste filmer som jag ska klippa ihop, kyss!

inlägg 13&14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0