Sommardagboks inlägg 3

Hej hopps!

Nu ska ni få höra vad jag gjort idag: Inte ett piss! Latat mig å njutit av sommarlovet(:
har nyss ätit varma mackor, aja tillbaka till vad jag gjort idag.

Vi åkte och cyklade jag och mamma, vi var på mcdonalds å åt glass, sen åkte vi till diana å söt ungarna, cornelia skulle på kalas så jag var med ofelia, vi hade vatten krig cyklade å massa! å sen åkte jag till pappa gissa vad som hänt? Mina marsvin har rymt, men dom är under altanen, haha, dom kommer inte fram! :D

Jag är lycklig å glad nu, jag har pratat med moa, länge sen :) men gud, det är sommar och sol, man träffar ju inge kul folk!

Nej men, nu ska jag sluta, vi ses imon!:D
kram hejs go'natt, (skrevs 7/6)
hjärtan till moa♥♥
 (ignorera jävla bilbälte :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0