Sommardagboks inlägg 5

Good afternon?

Ja, jag och mamma cyklade hem som dårar efter att vi varit hos Gunhild(mammas kompis) och ja nu sitter jag här. Vi har varit och cyklat sen 18.15. Vi cyklade runt Lastbo, sen åkte vi till McDonalds där vi åt glass med topping.


Och vet ni kameran var med hela tiden! Men innan vi var och cyklade så hade jag och mamma cyklat runt lite, vi åkte upp till pappa och så, marsvinen har inte kommit it än dom trivs under altanen. Sen åkte mamma hem och jag följde med pappa och kollade på bilar. Ja och sen så har jag inte gjort så mycket, vi får se hur det blir imon, med moa och popb's...

Anyway: Adios amigos!
kyss och hångel, elefant krångel ♥
(skrivet 8/6)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0