this is inlägg 8

Hey!

när jag skrev rubriken kom jag på en sak: det kommer säkert hinna stå över "Inlägg 30" innan sommarlovet är slut! Om jag skriver varje dag vill säga, vilket jag ska göra om jag inte är borta. Moa är i stockholm och jag har nyss tränat. Vi fick skäll(jagadilinn) för vi hade sprungit iväg och joggat före dom andra-.-.

Jag har också varit hos pappa idag. Såg marsvinen under altanen, eheh. Jag och pappa playade lite med bollen. Sen så har jag inte gjort så mycket mer idag. Skulle se svampbob men det började 18.25, skulle inte hinna till träningen då. + att nikelodeon stängdes av):.

Nu ska jag duscha. Vi ses imon!
Hejsbejs! ♥
(skrivet 12/6)

inlägg8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0