uppsala here i come

Hejhopp!

Ja, jag kunde ju inte svika er och inte skriva ett inlägg! Nu sitter jag iallafall här och vänta på cornelia och ofelia och diana som ska med oss till Uppsala. Men´det konstiga på tåget är att ingen sitter bredvid någon... skit samma vi får byta.

Kameran har nya batterin och allt. Hoppas det inte är allt för mycket folk där!! Och att dom öppnat:). Kolla själva: http://www.pellesvansloshus.se/  vhihi(!).

Har nyss ätit. ny ska jag klä på mig, vi ska gå 10 över. 10.23 går tåget. Brr, jag måste bara klä på mg först nu!:D
Ops, jag hittade inga. Fan nu snart kommer dom, hata hata hata hata! Nu har jag ingen lust att åka längre, faktiskt, jag har inte ens kläder. Försöker få mamma att dom inte ska komma för cornelia ska prova massa gamla kläder, hon bah: neeeeee nu slutar du. Aaah, allt kommer gå piss de kommer bli as drygt att vara med dom en hel jävla dag.

okej ett halvt stycke av hat. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Skit samma, nu ska jag iallafall sluta för snart kommer dom ju, skit skit skit!

Baaajjjj! ♥
 inlägg 9½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0