i'm so sorry

So sorry ladies!
Har inte skrivit så mycket på senaste tiden! Så ledsen för det, har haft mycket att göra sommar ni vet! Kan ju inte skriva varje dag, men det var meningen så... men förhinder är förhinder.

Fick iallafall en ny kamera idag, så sweet it was. (TACK PAPPA!!!1) Vi har gått runt på stan i dag, kollade på kläder å så, hittade inte så mycket eftersom vi var i kupolen å shoppade igår. Igår köpte jag: Tunika, tshirt, skor. Sen hade jag sönder pappas kamera... eller den funkar, men discplayen är sprucken. Sorryborry. 

Vi var också i gammelgården och fikade, jag åt en rullo:). Nyss kommit tillbaka från kycklingen, gott! Nu ska vi snart cykla och plocka jordgubbar, ska nog ta med kameran:). Måste vara försiktig den e skit tunn och kan lätt gå sönder(har inget fodral). Nej men vi hörs kanske senare, pusshej. (skrivet 1 juli, inlägg 19.) 

 mina älsklingar! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0