-

Gla' midsommar som sagt!

Jag var som beroende av Tokio Hotel i slutet av 2007, Robin fick mig att börja gilla dom. Men nu... liksom mitt hjärta(asså inte hela) är tillgivet dom... Men alltså, jag älskar dom ändå! Jag kommer alltid älska dom, vart jag än är, vem jag än är, hur jag än är.

evi
foto:evi
20:30

Godday! Idag så vaknade jag halv elva, gick upp och satte mig vid datan. Sen åt jag frukost och tog en dusch. Ja sen gjorde jag väl mig iordning sen så åkte jag å mams till mormor och åt. Sen gick vi till gammelgården och "firade" midsommaren bland massa annat hedemorafolk. Det var väl kul... tog massa kort. Åh, nej! Just nu är det Jason Mraz's låt "I'm yours" alltså jag vet inte, den e sommrig men jag har hört av andra att den e en 2005 sommarlåt som aldrig typ kom ut. Nya sommar låtar till oss i SWEDEN!

Sen efter "firandet" gick vi hem till mormor igen och åt jordgubbar, gott! Dom var jätte söta och goda. Nyss så har jag tittat på AFV, det blir mer nu så ska nog ta och sticka. Pusshej! (inlägg16, skrivet 20juni)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0