alone whit the water

Inlägg 11:

Dagen var började rätt bra, jag vaknade och gjorde mig i ordning. Jag ringde moa och vi bestämde oss för att göra något. Jag cyklade till moa som höll på med rabarber paj GOTTI! Vi åt den och hoppade lite studdsmatta. Badkläderna var redan på under så vi passade på att åka till Matsbo och bada. Det var inte såååå fint väder men vi åkte ändå! I Matsbo var det tomt på folk, det inebar att vi fick sjön för oss själva!! vi sprang ner och slet av oss kläderna och sprang ner i sjön. Varmt var det inte, men inet kallt heller! vi simmade ut till flytbryggan, där var vi och hade lite skojjs. Sen simmade vi tillbaka, och gick upp. Vi torkade satte på oss lite kläder och gick ut på bryggan och satt och ´doppade fötterna medans vi tog massa kort. Vi åkte också lite livräddnings båt HAHA. Underbar dag!



Inlägg 12:

Idag har jag slappat! Skönt, sov till halv ett, ringde moa, som skulle till borlänge, vi ska ses imon. jag följde med pappa till avesta, han skulle köpa jeans. Tittade inte så mycket på något. Spelar ingen roll var inte ute efter något. Mamma var på cafe med kompisar så jag följde med pappa. Jag har tittat mycket på tv idag. Jag såg nåt extreme home makover, rätt kul eheh:-).

Sen innan vi åkte blåste jag massor med såpbubblor, tog tyvärr inga kort, hade itne lust. Sen hoppade jag studds. jag övade lite målis, skulle inte passa som det... Imon så kommer mer. Puss (skrivet 16/6)

 vill inte bli större, vill inte förändras.
inlägg 11&12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0