Sommardagboks inlägg 1

Godkväll! 

 ja här sitter jag första dagen på sommarlovet med håret uppsatt i en knut på huvudet.
39 grader vettu!
        
Gick upp 7 imorse, sen vart det en lugn frukost sen åkte avslutningskläderna på!
Vi skulle samlas vid skolan 8, jag träffade Julia vid bilarna så vi tog sällskap och letade på klassen.
 
Skolgården var SMOCKFULL!
alla på skolan var där ute, alla var så snygga^^ fast ja va snyggast! Ofc!
Nej då men, nu tillbaka till det jag berättade-
       
Vi gick till kyrkan och sjöng och rektorn pratade och massa, SEN VAR DET SOMMARLOOOOOV!!!1
Är T(Ĥ%(#JFJ%¤&)¤) avis på moas kompis moa hon har Canon system! Fy, fy! Men ska få en kamera
som är minst lika bra som system på midsommarn.
           
Pratade med syrran i Sydney idag också hon kommer i början av Juli.
Efter vi slutat i kyrkan gick jag till Gammelgården å fika med mams å paps! Gotti.

Har precis spelat fotboll också kom hem typ 20 över 8. Alla var piss trötta vi orkade inget på träningen...
Våra tränare blev sura:D
      
Jaja, ska sluta (skriver ju fan som en vuxen! ni skulle sett det första inlägget som jag skrev men de suddade jag!) skriva.
          
Puss å kram på alla! ♥ 
hörs imon, keep read!
Hejdå, godnatt.

image6 (or keep dancing!:D)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0