hemköp's dårar

Hej, har kommit på en sak som e negativt me bloggen: de e trist när jag jämt skrivet "Sommardagboks inlägg" sen nummret...ska nog sluta med det. Skriver de i slutet av inlägget istället! Och så ska jag skriva fler inlägg om dagen, inte  i "dagboken" bara allmänt kul! :D

Jag har haft trist idag, gråtit som en apa, och ja... PÅ MÅNDAG ÄR JAG LYCKLIG SOM FAN!
Furuvik med bestiz! Ska dricka festiz, nej då inge rim nu inte... nyss varit på hemköp och handlat me mams å hennes kompis. när vi skulle åka så kom de en utlänning med en bil, han va as nära mammas kompis bil, hon blev skit förbannad! hon ba: ja de e inte mitt fel om du har sönder extra lyserna... sen hoppade hon in i bilen, han stod å kollade om ho nskulle köra på hans bil, men de gjorde vi såklart inte. SEn pekade han på strecket, mammas kompis ba pekade finger, sen åkte vi(HAHA).

Hon e lite sjuk. Annars så har jag inte gjort nåt idag, jo var med pappa å åt, gotti'! Vi spelade också fotboll, jag övade målis, de gick bra. Men: de e inget jag vill satsa på... Nej nu ska jag gå och grilla korv! Ses!

Skrivet 19/6
HEJDÅ! ♥
Inlägg 15
suddis bildis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0