Sommardagboks inlägg 2

Go´kväll

Ja ni, i dag har det hänt mycket! Har varit i falun me 'släkten' eller, ja...
Syrran fyllde år, så vi var väl där å fikade å massa. Söt ungarna var där! vi spelade fotboll å hade vatten krig.
Sen efter alla gått hem så skulle vi stanna kvar och grilla. Alexander(min andra syrras kille) åkte och köpte kött så då gick vi andra runt i området och kollade. Vi gick till en lekpark och lite sånt.

Ofelia, jag och Cornelia lekte fotografer, sen efter vi vart vid lekparken en stund gick vi ner till en sjö, vi doppade fötterna:)
det fanns MASSOR med snäckor!

Ja sen grillade vi väl och sedan skulle vi alla åka hem. Super dag!

glömde skriva att förra inlägget skrevs den 5/6
detta inlägg skrivs 6/6:D
(okej ska erkänna jag skrev det 6/7 jag hade ingen tid i går kväll! men senare idag kommer ett nytt!)

Ja nu ska jag väl ta och göra nåt, titta på tv eller något.
Kram och hejs!
Ses i mons! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0