Sommardagboks inlägg 4

Hejsan, hejsan!

Jag tittade nyss ut ur mitt fönster, fy vad grått och trist de är! Det har blåst som tusan idag...
Ja, men det var fint på dagen iallafall!

Jag vaknade vid halv elva, mormor hade kommit hit, det var hon som väckte mig! Jag åt frukost och sen hamnade jag vid datorn. Som vanligt. Jag satt väl här när mamma och mormor gick ner på gården och fikade. Sen har jag inte gjort så mycket. 15.15 var det samlig vid Brunsjöliden, vi skulle spela match i Gustafs. Det gick rätt bra faktiskt! Vi hade Linn som målis, hon var vår målis ungefär när vi började och spela fotboll, hon var rätt bra nu också faktiskt! Vi vann med 2-1 vi ligger 3a eller 2a i serien.

Sen åkte vi hem och ja nu sitter jag här igen. Jag skriver och skriver. Just det! Jag är lycklig också! Jag har träffat moa idag, har inte träffat henne sen i torsdags:(. På tisdag träffar jag henne igen, då ska vi va med popb's:). Vet ni en sak? Jag tänker hela tiden på sommaren jag och alla har framför oss. Framför allt Rullsand...  Jaja, vi hörs väl i mon?

Kram & hejs! ♥
(skrivet 8/6)


Kommentarer
Postat av: Maeryh

magad, du är söt!

popb's?

2008-06-09 @ 12:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0