mcdonalds have the best icecream!

Idag så har jag varit med bästaste moa. Vi tänkte först åka å bada, men det blev för kallt, den regnade och nästan åskade. Vi åkte till McDonalds och klöpte Ahlgrens bilar mcflurry. Vi åkte hem till moa sen, vi tittade på Grease. Sen innan jag skulle hem så gick vi ut å hoppade studdsmatta. Efter det gick vi till en lekpark, tog massa kort.
 foto: evi

På kvällen hade Cornelia skolavslutning, vi var och kollade. Alla klasser sjöng typ. Vi picnicade och sen åkte vi hem. Jag å mams såg nån film, helt wierd film också!:s

Hejs å bejs!♥
(skrivet 11/6 - igentligen 12/6 hann inte igår, puss, kommer ett senare ikväll!)

 (hihi skratta inte åt bilden den e misslyckad, lika som jag!)
inlägg 7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0