fredag' 13

hej...

fredag' 13, skit dag, för mig och många andra. Oturen kommer och drabbar oss på en liten fotbolls plan i hedemora. Ambulansen kommer och Anna försvinner bort, bort med ett brutet nyckelben. Idioter!:((

Matchen gick bra i början, ungefär 5 minuter  hade gått, Anna fick smällen av en motspelare, och hon bröt nyckelbenet. förlägninngen tog evigheter... och ja nu är jag hemma! Jag fattade inget, för jag såg inte jag kommer ALDRIG kunna ta in olyckor... det är svårt. Jag låter som värsta problem barnet:).

Men men nu ska vi vara glada! För imon åker jag! 10.23 sitter jag på tåget bort:). Kommer nog skriva ett litet inlägg imon på morgonen, kanske inget på kvällen kanske om jag hinner, vi får se. Mycket kort kommer iallafall.

Pelle svanslös ♥ Mig = Sant.

Nej nu ska jag snart ät korv (!!!) gotti.
Vi ses imorrn♥
(skriver 13/6)

 POP!
inlägg 9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0